BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. március 22., hétfő

Díjat kaptam!:D




1. Megköszönöd annak, akitől kaptad és belinkeled:

Kedves Darolyn Hawks!

Köszönöm, hogy gondoltál rám.:D Nem is tudom elmondani mennyire jól esett ez írói lelkemnek.:P

Darolyn blogját itt olvashatjátok:
http://darolyn-hawks.blogspot.com

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

diana
Rita07
Ingrid
*kiscsillag*

....persze még sok mindenkinek elküldeném, de ők már megkapták.:)

3. Értesítsd őket az ajándékról

Megtörtént.:)

4. Leírod, miért szeretsz írni.

Miért is szeretek írni?Nem tudok konkrét választ rá. Egyszerűen csak élvezem, ahogy az általam kitalált karakter vagy helyszín formát ölt és szinte élni kezd. Szeretem mikor egy történet megszületésekor álmodozhatok és belemerülhetek a kitalált világomba. Az pedig külön öröm, hogy ezt mással is megoszthatom.:)

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.

Egy 18 éves lány vagyok.A csendes, visszahúzódó típushoz tartozom. A hangulatom pedig olyan mint a víz, folyton változik.Kész csoda, hogy a barátaim nem őrülnek meg tőle.:)
Az olvasást már 8-9 évesen megszerettem és a könyvek iránti szeretetem szerintem életem végéig megmarad. De nem is akarom elveszíteni ezt az érzést, mert annyi tehetséges író van akinek a történetei még elolvasásra várnak.:)

Ui.: Még egyszer nagyon köszönöm a díjat Darolyn Hawks!

Nincsenek megjegyzések: