BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. április 16., péntek

Könyvajánló "díj"



 


 A játék menete:

1. Írd le, hogy ki adta tovább a logót, és linkeld őt!
2. Ajánlj röviden 3, számodra kedves könyvet!
3. Add tovább minimum 1, legfeljebb 3 embernek, és figyeld, ki mit ajánl – talán így találsz magadnak újabb kedvenceket!

1. Köszönöm Darolyn!:) 

2.  Igazából nem tudnék konkrét könyveket megnevezni annyi félét és fajtát olvastam már. A kötelező regényektől kezdve, a romantikuson át a horrortörténetekig terjed ez nálam.Így ha nem bánjátok én inkább a 3 legkedvesebb szerzőm írásait "jellemezném". 

Nora Roberts:

Hát igen, nálam ő áll a toplista első helyén. Ebből a választásból kiderülhet, hogy javíthatatlanul romantikus vagyok, akit érdekel a mágia világa, de egy rejtély megoldásától sem riad vissza.
Az első könyve amit a kezembe fogtam A mágia útjai volt. Elolvastam és azóta "rajongok" a könyveiért.(úgy 12 lehettem) Talán már gyűjtőnek is számítok, ugyanis polcom nagy részét az ő írásai foglalják el.:)
Nagyon szemléletesen, magával ragadóan, varázslatosan írja le a szereplőit vagy helyszíneit. Történetei középpontjában a szerelem, a barátság, a múlt, a képzelet vagy akár a misztikum egyaránt fontos szerepet kap. Egyébként J.D. Robb néven is publikál. Ezen a néven a Halálos sorozatot írja, melynek első része a Meztelenül a halálba. A sorozatban Eve Dallas nyomozónő életét követhetjük nyomon amint egyre különösebb eseteket próbál felgöngyölíteni.
Mindenkinek teljes szívvel ajánlom bármelyik könyvét, én még sosem csalódtam az írásaiban.:)

Danielle Steel:

Igen, ismét egy romantikus műfajban publikáló író.:)
Nora Robertssel ellentétben ő inkább a mindennapi kapcsolatokra helyezi a hangsúlyt.(Legalábbis azokban a könyveiben amit olvastam.)
Az ő műveinél éreztem azt, hogy akár velem is megtörténhetne egy-egy a könyvben szereplő esemény. Több könyvét is megfilmesítették már. Nála is fontos szerepet játszik a múlt, de ő inkább az emberek lelkében lejátszódó érzésekre, gondolkodásukra fejezi a hangsúlyt.
Nem vagyok nagyon tájékozott az írónő könyveinek tartalmát illetően, így ha jellemzésében tévednék akkor sajnálom.
Néhány könyv tőle amit nagyon ajánlanék: Zoya, A cár balerinája, Johnny angyal.

Stephen King:

Elég éles váltás az előbbiekhez képest, de hogy ne csak a romantikus felemet ismerhessétek meg így őt is a felsoroltak közé vettem.
Az ő horrortörténeteiben sok vér folyik, megmagyarázhatatlan rejtélyek bukkannak fel és gyakran nem az történik amire éppen számítanánk.
Szóval aki egy kis borzongásra és fejtörésre vágyik olvasson egy kis Stephen Kinget.
Néhány könyv amit ajánlanék: A talizmán, Carrie , Cujo, Állattemető, Langolierek(ez a történet nagyon megfogott).

Persze emellett sok más írótól is olvasok könyveket. Többek között Leslie L. Lawrence, Sandra Brown, Nicolas Sparks....és még sorolhatnám a végtelenségig.:)

3.Küldeném:

Remélem kedvet kaptatok az általam ajánlott szerzők könyveinek elolvasásához!:)

Nincsenek megjegyzések: