BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. április 4., vasárnap

RNy: 7. fejezet


Sziasztok!

Hát íme, itt az újabb fejezet ezúttal Sarah szemszögéből. Remélem tetszik nektek!:)
Érdekelne a véleményetek a fejezettel és a szereplőkről feltett képekkel kapcsolatban is. Így képzeltétek el őket vagy éppen teljesen máshogy? Várom a kommenteket!:)

Szép álmokat és jó olvasást!

Any4444 

7. fejezet


     A telefon csörgése ragadott ki az álmomból, ami meglehetősen furcsa volt. A részletekre nem emlékszem, de mintha Cal is szerepelt volna benne…
    Kibújtam az ágyból és az óra számlapjára néztem, ami 4:52- őt mutatott. Ki a fene lehet az ilyenkor? Felvettem az átkozott masinát, ami még mindig kitartóan mondta a magáét, majd beleszóltam:
- Nem tudom ki vagy, de nem normális az biztos, hogy hajnali 5-kor képes vagy felhívni - hangom még rekedtes volt az alvástól.
- Sarah! - egyből felismertem a hívó félt.
- Cal! Hát persze ki más lehetne! Tudja maga, hogy hány óra?
- … hajnali 5?
-Na, ne viccelődjön nekem itt kora reggel. Én most leteszem, és ha lehet, legközelebb hívjon fel egy emberibb időpontban.
- Ne Sarah! Ne tegye le! Valami fontosat akarok mondani! Stevel kapcsolatos - a név említésére teljesen felébredtem.
- Mi történt? Rájött valamire? - kérdeztem izgatottan.
- Igen. Sarah, most már biztos, hogy nem lett öngyilkos. Nem ő tette, valaki meggyilkolta. Ezért el kell mennem a helyszínre ahol meghalt, hogy további nyomokat keressek. El tudja intézni? - hallottam a hangján a szomorúságot és a megkönnyebbülést, amit én is éreztem, de ezek mellett ott volt az elszántság is.
- Persze. A lakás még mindig üresen áll, a kulcsom is megvan, de azt a helyet már vagy ötvenszer átvizsgálták és nem találtak semmit. Maga miért gondolja, hogy sikerül nyomot lelnie?
- Mert ők nem ismerték olyan jól Stevet, mint én. Ne kételkedjen bennem Sarah! Mikor végez az iskolában?
- Délután 3-kor, azt már meg sem kérdezem, honnan tud ilyen sokat rólam – mondtam fejcsóválva.
- Akkor magáért megyek. Ott találkozunk. Viszlát!
- Cal…! – szóltam habozva.
- Igen?
- Köszönöm! - halkan mondtam, tele hálával.
- Ugyan semmiség… - válaszolta, aztán már csak a tárcsahang idegesítő kattogását hallottam.

    Mondanom sem kell ezek után már nem tudtam visszaaludni, így inkább pár dolgozat kijavításán fáradoztam. Salem megsajnálva engem felébredt, de később elfogta a buzgóság és az ölembe gömbölyödve aludt tovább.
   Keservesen telt el a reggel, de miután elindultam otthonról a többi óra már gyorsan elrepült és már az ebédszünetemben rohantam egy megbeszélt találkozóra.

- Szia! Ne haragudj Delia! Az utolsó órám kicsit elhúzódott – köszöntöttem egy puszival és öleléssel.
- Nem baj, már megszoktam. Előrelátóan még olvasnivalót is hoztam magammal - emelte fel mosolyogva az említett könyvet.
- Le sem tagadhatnád, hogy ismersz – nevettem el magam.
- Nem hát. Na, mesélj, a telefonban nagyon titokzatos voltál. Mi történt? - kérdezte miközben megrendeltük az ebédet.
- Felfogadtam egy nyomozót… Steve miatt.
- Oh… Biztos vagy benne, hogy ez a helyes megoldás? Nem szeretném, ha újból csalódnál.
- Ne aggódj, Cal érti a dolgát, már nyomot is talált.
- Cal? Már ennyire jóban vagytok? Csak nincs köztetek valami? - kérdezte évődve és gyanakvóan.
- De Delia! Ezt meg honnan veszed? – kérdeztem elpirulva és gyorsan körülnéztem, hogy hallotta-e valaki.
- Jól van. Csak kérdeztem. Nem kell leszedni a fejemet. Mit talált?
- Nem tudom, azt nem mondta, csak azt, hogy Steve biztos, hogy nem lett öngyilkos. Ma találkozom vele, értem jön az iskolához és elmegyünk Steve lakására.
- Értem. Remélem, tudod mit csinálsz.
- Tudom. Bízz bennem. Érzem, hogy Callal sikerülni fog kideríteni az igazságot - feleltem magabiztosan.
- Együtt? – kérdezett ismét ugratva.
- Jaj, fejezd már be – löktem meg egy kicsit. – Inkább mesélj, mi van azzal a dokival. Hogy is hívták? Á megvan Dr. Carter – néztem kárörvendve, amiért visszadobtam neki a labdát és ő is elpirult.

    Ezek után már csak a szokásos témákról volt szó és az iskolába visszatérve várt rám 2 óra megbeszélés, ami felért egy kínzással.
   A kapun kilépve, nagy levegőt vettem a szabadság levegőjéből és keresni kezdtem Calt. Megláttam és épp egy nővel beszélgetett. Háttal állt nekem, de alaposan megnézve valahogy ismerősnek tűnt. De hát ez … Delia. Mit keres itt? Honnan ismeri Calt?
  Elindultam feléjük, de még félúton sem jártam amikor elment. Vajon miről folyt a szó? Ki kell derítenem…

6 megjegyzés:

Rita07 írta...

Szia!

Jaj, nagyon szuper!:)
A képek is nagyon jók, bár én Saraht nem így képzeltem el... igazából nem tudom, hogy képzeltem el, de nem így xD Értelmes, mi? De Cal nagyon jó lett!:)
Gratu!

Rita07

any4444 írta...

Sziasztok!

Igazából nekem sem volt jó az előző kép Sarahról, de most találtam egy jobbat. Így jobban megfelel az elképzeléseteknek?

Any4444

Rita07:Köszönöm!:D

Rita07 írta...

:)
Az előző inkább közelebb állt az általam képzelthez...:$ xD
Ezt a színésznőt nem szeretem, lehet csak azért....

any4444 írta...

Szia!

Hát nem tudom, igazából nem találtam olyan képet ami tökéletes lenne.:S
Ha van valakinek elképzelése a főszereplőről és talált hozzá egy jó képet, szívesen veszem a segítséget.:)
Persze még én is körülnézek.:)

Any4444

Névtelen írta...

Szia :)
Mondtad, hogy nézzünk be, így hát meg is teszem. -vigyorog-

Leírom az őszinte véleményem, és remélem nem sértődsz meg.

Úgy vettem észre, hogy nagyjából tudod, mikor és hova rakunk vesszőt. Viszont volt pár mondat, ahol elhagytad.
Példa:
" Kibújtam az ágyból és az óra számlapjára néztem.."

A kapcsolatos, ellentétes, magyarázó, következtető, hasonlító mondatok közé mindig kell vessző.
Adok egy jó tanácsot neked:
Mindig figyeld meg a mondatot, és ahány állítmányod van, annyi mondat. Mindig a kötőszavak elé rakunk vesszőt [ és, s, de, hogy, mert, pedig, stb..].

Helyesen a mondat így hangzik:
"Kibújtam az ágyból, és az óra számlapjára néztem.."

A másik, ami elég zavaró tud lenni, hogy néhol a szövegben befigyelnek a csúnya számok.
Példa:
"hajnali 5-kor képes felhívni..."
Egyfelől ez eléggé rondítja a szöveget, és még zavar is, miközben olvasod, és hirtelen egy számot látsz.
Helyesebben a mondat:
"hajnali ötkor képes felhívni.."
Hát nem szebb így? - mosoly-

Figyelj oda arra, hogy írásjelek után szóköz kell. Ezt is betartottad, néhol mégis elhagytad.

Fontos dolog, hogy tudd mikor zárunk le bizonyos mondatokat a párbeszédekben.
Példa:
"- Ne Sarah! Ne tegye le! Valami fontosat akarok mondani! Stevel kapcsolatos - a név említésére teljesen felébredtem.."

Itt le kell zárni az első mondatot, mivel nem kapcsolódik a másikhoz. Ha a két mondat függ egymástól, akkor nem kell vessző, ha nem függ, akkor kell.

Vigyázz a nevek helyesírására:
A "Stevel" helyesen " Steve-vel" mivel a név némahangzóra végződik.

Figyelj arra, hogy ne kezdj kötőszóval mondatot.
Példa:
"Nem ő tette, valaki meggyilkolta. Ezért el kell mennem a helyszínre ..."
Helyesen:
"Nem ő tette, valaki meggyilkolta, ezért el kell mennem a helyszínre..."

Most csak ennyi hibát észleltem, viszont meg kell, hogy dícsérjelek, mert eddig nálad észleltem a legkevesebb hibát, és azok is néha fordultak elő, szóval ügyes vagy, akár bétával, akár anélkül. ^-^
Ha bármi kérdésed, kérésed lenne, megtalálsz itt:
http://ikait.blogspot.com
Üdv:
Evelyn és az I.K.A.I.T. csapat! :)

any4444 írta...

Szia Evelyn!

Köszönöm, hogy ilyen gyorsan megnézted az oldalamat!
A tanácsaidat igyekszem megfogadni, lehet nem mindig sikerül majd, de igyekezni fogok.:)
Igazán örülök annak, hogy nem találtál nagy hibákat, mert bétám nincs és az oldalon minden hiba engem terhel.:)
Nézz be máskor is!

Any4444